good shad

داستان نامگذاری پریمون. پانیاااااا

1394/9/3 3:06
نویسنده : مامان وبابا
154 بازدید
اشتراک گذاری

داستان از اونجا شروع شد ک منو بابایی رفتم سونویی انجام بدیم که جنسیت نی نی مون معلوم بشه وقتی آقای دکتر مهربون گفت که دارید صاحب یه دختر ناز میشین بابایی بهش گفت خدارو شکر خواهر نداشتم ولی حالا یه دخمر دارم منم که دیگه نگو از همون روز انتخاب اسم شروع شد از کتاب،اینترنت و حتی مجله های مربوط به نی نی ها اما هر روز می گذشت اما خبری از اسم شما نبود از خیلی اسم ها خوشم میومد  اما نمیتونستم تصویبش کنم (آوین ،شادان ،پانیک،نهال،بینا،بیتاو...)اما شاید باورت نشه اسمتو 2 هفته میگذره که انتخاب کردم اصلا جزء لیست منتخبم نبود یهو اومد توی ذهنمو عاشقش شدم خلاصه توی هفته 38 بارداریم شما صاحب اسم شدی انشاالله که خوش نام باشی پریه من. مامان و بابایی عاشق اسمتن امیدوارم که شما هم خوشت بیاد خانوممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا
4 آذر 94 1:32
دست خانم گلم طلا برای همچین وبلاگ زیباییییی
بابا
4 آذر 94 1:32
عالیههعععهههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به good shad می باشد