good shad

شمارش معکوس

1394/9/1 15:46
نویسنده : مامان وبابا
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمر مامانی الان که دارم مینویسم تو توی دلم جا خوش کردی یکی از پاهای کوچولو موچولوتوهم داری فشار میدی به پهلوی راسته مامانی من الان توی هفته ی 37 بارداری هستم و قراره انشاالله 1 هفته دیگ با هم ملاقات کنیم یه ملاقات خیلی با شکوه که من و بابایی داریم براش لحظه شماری میکنیم در ضمن اتاقتو هم تا حدودی آماده کردم امید وارم فرشته کوچولوم ازش راضی باشه. هرچی به دیدارمون نزدیک تر میشیم یه حس عجیبی همه ی وجودمو پر میکنه به خودم میگم اگه از دل مامی بیای بیرون شاید احساس پوچی کنم اما بعدش خودمو دلداری میدم و میگم در عوضش تو رو توی بغلم میگیرم و میبوسمت این خیلی لذت بخشه زودتر بیا واین حس های عجیب رو ازم بگیر کاش بدونی چقدر عاشقتم ازت ممنونم واسه این که هنوز نیومده زندگیه منو بابایی رو از همیشه شیرین تر کردی .

دوست دارم شکر مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرزانه
1 آذر 94 17:29
سلام انشالا که قدمش برات پرخیر و برکت باشه عزیزم اگه خواستی براش هر جشنی بگیری من در خدمتتم حتما یه سر بزن جشن سیسمونی جشن ولادت جشن تولد کلیپ از عکس خلاصه هرچی بخوای یه سر بزن و نظر یادت نره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به good shad می باشد