good shad

شمارش معکوس برای دیدن

1394/9/3 2:41
نویسنده : مامان وبابا
355 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم در چه حالی؟نکنه تو دل مامی داره بهت خوش میگذره ؟قربونت برم به فکر دل تنگی من و بابای و بقیه هم باش که داریم واسه دیدنت لحظه شماری میکنیم مامانی تا تاریخ زایمانم دکتر 9.9.94 زده همش فکرم پیش زایمان کردنم. و فقط مهم برام این که تو رو صحیح و سالم به دنیا بیارم و محکم حاصل 9 ماه انتظارم بغل کنم دخترم به اندازه دنیا دوست دارم مادر شدن زیبا ترین حس دنیا رو بهم داده و منم این احساس مدیون شما هستم جوجه طلایی مامان بابایی همش شکم قلمبه ی مامان ناز میکن بهت میگه زود تر بیا واقعا راسته که میگن روزای اخر دیر میگذره بیا تا جمع خانوادمون کامل شه من و بابایی واست جون میدیم. دوست دارمممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به good shad می باشد